Subject: 25015 kooskõlastamine, Paalimäe tee mahasõidu eskiis
From: "Erkko Teder | Roadplan" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 09:14:12 +0300

Tere

Oleme koostanud Akron OÜ tellimusel Kambja vallas, Paali külas Paalimäe
tee mahasõidu eskiislahenduse riigiteelt nr 2 Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa.
Saadame Transpordiametile ülevaatamiseks ning kinnitamiseks koostatud
eskiislahenduse.

Jääme ootama Teie tagasisidet.

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.